بررسی کیفیت و عملکرد لوازم صوتی و تصویری دنای

بررسی کیفیت و عملکرد لوازم صوتی و تصویری دنای

درباره دنای

شرکت مهر مینا الکترونیک واقع در کشور ایران ، در سال 1391 در صنعت لوازم صوتی و تصویری کار خود را تحت برند دنای آغاز کرد. با فروشگاه اینترنتی بنه بان همراه باشید تا با تاریخچه این برند بیشتر آشنا شوید. لوازم صوتی و تصویری دنای در بازار ایران بسیار معروف هستند. اوایل دنای کار خود را با منتاژ دستگاه دیجیتال آغاز کرد. بعد از کسب موفقیت های پی در پی ، شرکت مهر مینا الکترونیک موفق شد در سال 1393 با احداث کارخانه ( شماره 1 ) که شامل واحدهای تزریق پلاستیک و مونتاژ قطعات بود توانست تمام مراحل تولید گیرنده دیجیتال را داخل کارخانه های خود انجام دهد.
در سال 1396 برند دنای تصمیم گرفت زیر ساخت های خود را برای ساخت اسپیکرهای خانگی تقویت کند و در آخر توانستد در سال 1397 انواع اسپیکرهای خانگی را با قیمت ها و عملکردهایی متفاوت روانه بازار کند.
در سال 1398 بود که دنای موفق شد فناوری تولید تلویزیون را کسب کند. دنای توانست تلویزیون هایی هوشمند با ابعاد و کیفیت تصویر متفاوت در رنج های قیمتی مختلف تولید و به بازار عرضه کند.

معایب و مزایا دنای

برند دنای با امکاناتی که در محصولات خود قرار داده است، موفق شده در سال های گذشته مشتریان زیادی را جذب خود کند. طراحی به روز ، استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات ، قطعات با کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب و همچنین گارانتی 18 ماه مهر مینا الکترونیک برجسته ترین مزایای برند دنای می باشند. شایع ترین معایب برخی از محصولات دنای بالا بودن وزن اسپیکر های خانگی و پشتیبانی نکردن برخی از دستگاه های دیجیتال از شبکه هایی با کیفیت HD است.

 

آیا تلویزیون دنای بخریم؟

اگر سری به نظرات خریداران تلویزیون های دنای بزنید می بینید اکثر خریداران از محصولی که خریده اند، راضی هستند و نمرات بالایی به محصولات دنای داده اند. بعد از قیمت و اندازه می توان گفت مهمترین فاکتور برای خرید تلویزیون کیفیت صفحه نمایش است. تلویزیون‌های دنای صفحه نمایشی با کیفیت دارند، زاویه دید 178 درجه و فناوری IPS یکی از نقاط قوت تلویزیون های دنای محسوب می شود.
بیشتر تلویزیون های دنای از جدیدترین تلکنولوژی های روز دنیا بهره می برند. سیستم هوشمند ، ابعاد بزرگ و کوچک ، کیفیت HD تا 4K ، وجود اسپیکر های DOLBY و وضوح تصویر بالا از ویژگی های تلویزیون دنای است.

 

بهترین تلویزیون‌های دنای

تلویزیون ال ای دی هوشمند 55 اینچ دنای مدل K-55F3SL

ابعاد بزرگ، کیفیت صفحه نمایش عالی و سیستم عامل هوشمند از مزایای این محصول می‌باشد.
تلویزیون ال ای دی هوشمند 55 اینچ دنای مدل K-55F3SL

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند 43 اینچ دنای مدل K-43FSB

صفحه نمایش 4K ابعاد مناسب قیمت رقابتی و سیستم هوشمنداز امکانات این محصول می‌باشند.

43 اینچ دنای

تلویزیون ال ای دی 32 اینچ دنای مدل K-32D1PL

تلویزیونی مناسب برای گیم برای متراژهای کوچک و خوش قیمت از برند دنای.
32 اینچ دنای

اسپیکر خانگی دنای ارزش خرید دارد؟

یکی از مهمترین فاکتور ها برای خرید اسپیکر خانگی بلندی صدای دستگاه است که میزان آن با توان خروجی در ارتباط است. هر چقدر این عدد بیشتر باشد، مطمئنا صدایی که از اسپیکر خارج می‌شود بیشتر و در محیط‌های بزرگتر قابل استفاده است. قدرت اسپیکر یکی دیگر از فاکتورهای مهم اسپیکر های خانگی است. اگر علاقه به گوش دادن موسیقی با بیس بالا باشید قطعا قدرت اسپیکر برای شما مهم خواهد بود. برند دنای به خوبی این دو فاکتور را در ساخت اسپیکر های خانگی خود رعایت کرده است. همچنین وجود بدنه مقاوم از جنس MDF با طراحی لوکس یکی دیگر از مزایا اسپیکر های خانگی دنای است.

 

اسپیکر ایستاده 3 ساب 6.5 دنای مدل DE-3065NW3

مدل DE-3065NW3 اسپیکرخانگی با بلندی صدای فوق العاده و قیمت بسیار مناسب. 6.5 ساب دنای

 

اسپیکر خانگی رقص نور دار دنای مدل DE-3010LW3

اگر یک اسپیکر زیبا به همراه رقص مور و صدای بلند و با کیفیت می‌خواهید مدل DE-3010LW3 بهترین انتخاب برای شماست.
رقص نوردار دنای

 

دستگاه دیجیتال دنای خوبه؟

همانطور که گفتیم شرکت مهر مینا الکترونیک از سال 93 کار خود را در ساخت دستگاه دیجیتال آغاز کرده است و در حوزه تولید دستگاه دیجیتال بسیار معروف و محبوب است. اگر شما نیاز به تماشای فیلم و برنامه های تلویزیونی با فرمت HD دارید باید از مدل های جدید گیرنده های دنای با تکنولوژی HEVC/H.265 تهیه نمایید. از مزایای دستگاه دیجیتال دنای می توان به پشتیبانی از شبکه های HD ، وجود درگاه HDMI و USB ، استفاده از چیپست قدرتمند Ali، وجود قابلیت PVR و EGP است.

گیرنده دیجیتال دنای مدل STB1011H-1

امکان پخش شبکه‌ها با کیفیت HD، دارای درگاه USB و استفاده از چیپست Ali از مزایای مهماین دستگاه هستند.

دیجیتال دنای

 

جمع بندی

در مجموع می توان گفت دنای یک برند نام آشنای ایرانی است که مهمترین مسئله برای آنان تولید محصولات با کیفیت با قیمت رقابتی می باشد و می توان گفت تا به جا این برند در راستای هدف خود موفق بوده است.

 

خرید محصولات لوازم صوتی و تصویری دنای به صورت نقد و اقساط

 

شما می‌توانید محصولات صوتی و تصویری دنای را با بهترین قیمت به صورت نقد، اقساط و با وام تسهیلات از فروشگاه اینترنتی بنه بان تهیه نمایید.

sadragh07
ارسال دیدگاه